Gæsten har altid ret.

Bone's

“Er maden, som den skal være?” I restaurationsbranchen kan det være svært at måle gæsternes tilfredshed tilstrækkeligt præcist. Men det har man gjort noget ved på de populære bøfhuse i Bones-kæden: Her måler man nemlig time for time, hvor tilfredse gæsterne er. Resultatet gør man synligt for medarbejderne via et Live Dashboard, som er en af de mange funktioner i SurveyXact.

På denne måde får personalet mulighed for at rette op på eventuelle problemer med det samme, ligesom den enkelte restaurant kan sammenligne sin tilfredshedsscore med andre restauranter og se, hvor i landet de mest tilfredse Bones-gæster sidder lige nu.

Disse mange muligheder har været med til at skabe en best practice-kultur i Bones-kæden, der gør det naturligt for medarbejderne at stræbe efter at sende de mest tilfredse gæster ud af døren hver eneste dag – ja, hver eneste time faktisk.

Bone's benytter blandt andet:

Nærmere information:
Hvis du gerne vil høre mere om, hvordan Bone's bruger spørgeundersøgelser, er du meget velkommen til at kontakte Manager Michael Ringgaard direkte på telefon 51 61 79 49. 

Vi anvender Cookies

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles med tredjepart. Læs nærmere her