Tilfredse bankkunder er vejen til nye bankkunder

Jyske Bank

Det er svært at flytte en bankkunde. Medmindre du opnår så høj kundetilfredshed, at dine kunder begynder at anbefale dig til andre. Derfor har Jyske Bank fokus på kvaliteten og måler løbende på tilfredsheden med kunderådgiverne. De har særligt fokus på de parametre, der skal til for at gøre kunden til ambassadør og anbefale banken til venner og familie. 

SurveyXact blev valgt til at løfte den opgave dels på grund af systemets fleksibilitet, dels på grund af at SurveyXact kunne matche den krævende systemintegration, som Jyske Bank havde brug for. Vil du opleve resultatet, kan du jo prøve at spørge en kunde i banken, om de vil anbefale dig at skifte til Jyske Bank.

Jyske Bank benytter blandt andet:

Nærmere information:

Hvis du gerne vil høre mere om hvordan Jyske Bank bruger spørgeundersøgelser, er du meget velkommen til at kontakte Manager Per Mangaard direkte på telefon 51 61 78 82.

Vi anvender Cookies

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles med tredjepart. Læs nærmere her