Bravura ville vækste – men ikke på bekostning af kvaliteten

Bravura

Vækst er krævende. Typisk kræver det nye kunder, nye medarbejdere og nye arbejdsgange bare for at nævne nogle få eksempler. Hvis de mange forandringer ikke skal gå ud over kvaliteten, er løbende kundetilfredshedsmålinger en naturlig del af den langsigtede og bæredygtige vækststrategi.

Rekrutteringsfirmaet Bravura var bevidst om dette. De brugte derfor SurveyXact til at måle på tilfredsheden hele vejen gennem en stærk vækstperiode. Bravura havde tidligere målt på tilfredsheden, men med SurveyXact var der nu også mulighed for at automatisere vidensdelingen, så medarbejderne hele tiden var ajour og kunne reagere på fald i kundernes tilfredshed.

Eller sagt på en anden måde: Så man kunne fastholde kvaliteten og kunderne, samtidig med at forretningen voksede.

Bravura benytter blandt andet:

Nærmere information:

Hvis du gerne vil høre mere om, hvordan Bravura bruger SurveyXact, er du meget velkommen til at kontakte Chefkonsulent Simon Lind direkte på telefon 51 61 75 66. 

Vi anvender Cookies

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles med tredjepart. Læs nærmere her