Når en ny måling oprettes i SurveyXact er vores standard layoutskabelon det primære valg blandt vores brugere. Faktisk er den valgt på hele 47% af alle målinger de seneste 3 år - og netop derfor er det vigtigt for os, at vores standard layoutskabelon bliver ved med at give en god bruger- og respondentoplevelse.
Nemmere for både brugere og respondenter
Flere og flere respondenter svarer på undersøgelser fra en mobilenhed, og derfor har vi, for at imødekomme dette behov, bygget den nye layoutskabelon med fokus på en ”mobile-first” tilgang, som giver en intuitiv oplevelse ved besvarelser fra en smartphone eller tablet.
Designet er bygget ved hjælp af retningslinjerne for Google Material Design, som er en anerkendt designfilosofi. Målet er at eliminere behovet for CSS-kodning og på samme tid gøre det nemmere for vores brugere at tilpasse designet.
Som en ekstra julegave, giver vi alle vores kunder en tilpasset layoutskabelon som indeholder kundelogo og primærfarve. Kundeskabelonen vil være tilgængelig i starten af 2020.
God fornøjelse,
SurveyXact Teamet