Lancering af ny e-bog om kundetilfredshedsundersøgelser

Kundetilfredshed og kundeloyalitet påvirker ikke blot virksomhedens bundlinje, omdømme og salg. Den er også̊ afgørende for, at du kan skabe en langsigtet relation til dine kunder og styrke din virksomhed image ved at blive klogere på kundens oplevelse af jeres stærke sider, samt potentielle områder med plads til forbedring. Med kundetilfredshedsundersøgelser (KTU) får du værdifulde indsigter, der gør dig i stand til at træffe strategiske og operationelle beslutninger på et faktabaseret grundlag. Derfor har vi netop lanceret en e-bog, der sikrer et godt udgangspunkt for din første – eller kommende – KTU.

 

 

 

E-bogen skildrer først og fremmest fordelene ved at gennemføre professionelle KTU’er fra et virksomhedsperspektiv. I forlængelse heraf klæder den dig og din virksomhed yderligere på til processen lige fra de spæde overvejelser om målsætning og ønsket fokus til en konkret guide til hvilke spørgsmål, du bør stille, i din givne situation og i din valgte type af KTU. Du kan således hente inspiration til indhold, der muliggør indsamling af netop det data, du har behov for. Hos SurveyXact er vi nemlig overbeviste om, at skræddersyede løsninger er vejen frem – og at der ikke findes nogen overordnet, generisk skabelon, der vil give din virksomhed bedre indsigt end målinger, der er tilpasset det enkelte behov.

 



Hent e-bogen 

Eller læs mere her

 

Vi anvender Cookies

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles med tredjepart. Læs nærmere her