Blog

DSC06653

360-graders feedback: Lille spejl på væggen der…

Markedet er i konstant udvikling med ny teknologi, nye konkurrenter, ændrede kompetencekrav og skiftende medarbejderforventninger. For at følge med er der løbende behov for et stærkt fokus på lederudvikling.

Læs mere

Sund arbejdsplads, sund økonomi

Afslør risikofaktorer og tilpas til organisationens behov

Læs mere

God organisationskultur opstår ikke af ingenting

Hvordan manifesterer kultur sig, og kan vi anvende den viden til at forme den organisationskultur, vi ønsker?

Læs mere

Diversitet er en mangfoldig sag

I arbejdslivet har vi som mennesker nogle fundamentale behov.

Læs mere

Onboarding & offboarding: Hvorfor siger medarbejdere op?

Den gode start på et ansættelsesforhold er afgørende for at opbygge en stærk kultur, hvor medarbejdere og ledere praktiserer virksomhedens værdier i deres daglige aktiviteter.

Læs mere

Lederudvikling stopper aldrig

Rambølls undersøgelser viser, at det nordiske arbejdsmiljø er fyldt med ledere, der fungerer godt, samt et betydeligt antal, der kæmper i deres roller.

Læs mere

Medarbejdertrivsel løfter både engagement og bundlinje

I løbet af de seneste 20 år har adskillige studier fremhævet de positive effekter af engagerede medarbejdere.

Læs mere

Har du styr på din pulsmåling?

Xact by Rambølls pulsmålinger er korte, hyppige undersøgelser.

Læs mere

Onboarding og offboardingundersøgelser – hvordan fastholder du dine medarbejdere?

Arbejdsmarkedet har gennemgået betydelige forandringer i de seneste år.

Læs mere

Har du styr på dine kursusevalueringer?

Hvordan gik dit kursus? Det er et spørgsmål, som de fleste kursusundervisere står tilbage med, når de har afholdt et kursus.

Læs mere

Julehilsen 2023

Inden vi får set os om, er det tid til at smække computeren i og at bytte hæve-sænke bordet ud med julebordet. Mens julefreden melder sin ankomst, er det også tid til at reflektere over det forgangne år.

Læs mere

Brugerinddragelse – få dine brugeres ideer og perspektiver

For at have succes i en organisation er det nødvendigt at have en stor forståelse for sine brugeres, kunders, medlemmers mv. behov og perspektiver.

Læs mere