Gæsten har altid ret.

Bone's

“Er maden, som den skal være?” I restaurationsbranchen kan det være svært at måle gæsternes tilfredshed tilstrækkeligt præcist. Men det har man gjort noget ved på de populære bøfhuse i Bones-kæden: Her måler man nemlig time for time, hvor tilfredse gæsterne er. Resultatet gør man synligt for medarbejderne via et Live Dashboard, som er en af de mange funktioner i SurveyXact.

På denne måde får personalet mulighed for at rette op på eventuelle problemer med det samme, ligesom den enkelte restaurant kan sammenligne sin tilfredshedsscore med andre restauranter og se, hvor i landet de mest tilfredse Bones-gæster sidder lige nu.

Disse mange muligheder har været med til at skabe en best practice-kultur i Bones-kæden, der gør det naturligt for medarbejderne at stræbe efter at sende de mest tilfredse gæster ud af døren hver eneste dag – ja, hver eneste time faktisk.

Bone's benytter blandt andet:

Nærmere information:
Hvis du gerne vil høre mere om, hvordan Bone's bruger spørgeundersøgelser, er du meget velkommen til at kontakte Manager Michael Ringgaard direkte på telefon 51 61 79 49.