Når ”god tur” ikke bare er et ydmygt ønske

Passagerpulsen

En passager er også en forbruger. Derfor arbejder TÆNK – Passagerpulsen hele tiden på, hvordan du får den bedst mulige oplevelse, når du bruger offentlig transport i Danmark. Det gøres bl.a. ved hjælp af et større passagerpanel oprettet i SurveyXact, men også med de såkaldte passageragenter. De særlige passageragenter har fx besøgt danske togstationer for at undersøge, om rejseselskaberne informerer godt nok om de rejsetidsgarantier, de skal leve op til. 

I den forbindelse benyttede agenterne SurveyXacts mulighed for offline dataindsamling, så de også kunne tage ud til mindre stationer langt væk fra offentligt tilgængelig wifi. Den indsamlede data er efterfølgende blevet brugt i dialogen med politikere og rejseselskaber, ligesom den er blevet brugt i PR-sammenhæng til at sætte fokus på dine vilkår som rejsende i Danmark.

Passagerpulsen benytter blandt andet:

  • Offline app til besvarelse uden netværksforbindelse
  • Integreret panelmodul med egne panellister
  • Udvikling af eget responsive design til undersøgelser.

 

Nærmere information:

Hvis du gerne vil høre mere om Passagerpulsens brug af SurveyXact, er du meget velkommen til at kontakte Manager Ulrik Lange direkte på telefon 51 61 78 19.