Hos Jysk Fynske Medier arbejdes der hårdt på at skabe viden om, hvad læserne vil have. Men selv nogle af landets dygtigste journalister og redaktører har brug for de rigtige værktøjer i det arbejde. Derfor bruger Jysk Fynske Medier SurveyXact til at måle på, hvad der interesserer læserne, lytterne og brugerne, samt hvornår og hvordan de har lyst til at høre om det.
Mediehuset bruger blandt andet panelmodulet i SurveyXact til at undersøge læsernes holdninger og interesser. På den måde får de inspiration og viden til udvikling af mediehusets produkter. Det har bl.a. givet mulighed for at evaluere en helt ny avissektion, der møder læserne der, hvor de er, og giver dem det stof, de har mest lyst til at læse om.
Jysk Fynske Medier benytter blandt andet:
Nærmere information:
Hvis du gerne vil høre mere om, hvordan Jysk Fynske Medier bruger spørgeundersøgelser, er du meget velkommen til at kontakte Konsulent Mia Martinussen direkte på telefon 51 61 26 30.