Jyske Fynske Medier vil lære læserne bedre at kende

Her kan du blive klogere på, hvordan et mediehus som Jyske Fynske Medier benytter Xact by Rambøll

Hos Jyske Fynske Medier arbejdes der hårdt på at skabe viden om, hvad læserne vil lave


Men selv nogle af landets dygtigste journalister og redaktører har brug for de rigtige værktøjer i det arbejde.
Derfor bruger Jysk Fynske Medier SurveyXact til at måle på, hvad der interesserer læserne, lytterne og brugerne, samt hvornår og hvordan de har lyst til at høre om det.

SurveyXact som hjælper

Mediehuset bruger blandt andet panelmodulet i SurveyXact til at undersøge læsernes holdninger og interesser.

På den måde får de inspiration og viden til udvikling af mediehusets produkter.

Det har bl.a. givet mulighed for at evaluere en helt ny avissektion, der møder læserne der, hvor de er, og giver dem det stof, de har mest lyst til at læse om.

vignetter_samlet_dashboard

Jysk Fynske Medier benytter:

  • Panelmodul til håndtering af egne panelister

  • Løbende sparring med SurveyXacts erfarne medarbejdere

Vil du høre mere om, hvordan du kan bruge spørgeskemaundersøger?

er du meget velkommen til at kontakte Mia Martinussen direkte på telefon 51 61 26 30