Guide: Spørgsmål du kan stille i din KTU

Er du i tvivl om, hvordan spørgsmålene i en KTU kan se ud? Her får du 10 eksempler på standardspørgsmål til en KTU.

Spørgsmålene skal ses som inspiration til, hvad I kan vælge at spørge kunderne om i et spørgeskema. Det er vigtigt at understrege, at spørgsmålene bør tilpasses jeres specifikke virksomhed og dennes aktuelle behov og situation.

 

Hvilke spørgsmål du vælger i det konkrete tilfælde, afhænger af flere forskellige punkter:

  • Er det en kort hændelsesbestemt KTU eller en årlig strategirelateret KTU, som I går efter?
  • Er jeres kundesegment business to business eller business to consumer?
  • Hvad er jeres leverance til kunden – et produkt, et projekt, en service eller rådgivning?

Eksempler på spørgsmål i en KTU

Overordnet tilfredshed

På baggrund af dine samlede erfaringer med [X] hvor tilfreds er du så i alt?

NPS: Hvor sandsynligt er det, at du vil anbefale [X] til familie, venner og kolleger?

Aftaler og information

[X] overholdte de aftaler, der blev indgået med mig

Jeg følte mig velinformeret under vores samarbejde

Medarbejdere

[X]s medarbejdere er fagligt dygtige

[X]s medarbejdere følger hurtigt op på mine henvendelser

Produkter og rådgivning

[X]s produkter har høj kvalitet

[X] giver mig værdifuld rådgivning

Afsluttende kommentarfelt

Hvad er især godt ved samarbejdet med [X]?

Hvad kunne eventuelt være bedre ved samarbejdet med [X]?

 

 

 

HENT DEN STORE GUIDE TIL KUNDETILFREDSHEDSUNDERSØGELSER

Vi har skrevet en e-bog, som klæder dig på til at træffe strategiske og operationelle beslutninger på et faktabaseret grundlag.

 

Vi anvender Cookies

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles med tredjepart. Læs nærmere her