Er du i tvivl om, hvordan spørgsmålene i en KTU kan se ud? Her får du 10 eksempler på standardspørgsmål til en KTU.
Spørgsmålene skal ses som inspiration til, hvad I kan vælge at spørge kunderne om i et spørgeskema. Det er vigtigt at understrege, at spørgsmålene bør tilpasses jeres specifikke virksomhed og dennes aktuelle behov og situation.
Hvilke spørgsmål du vælger i det konkrete tilfælde, afhænger af flere forskellige punkter:
Overordnet tilfredshed |
På baggrund af dine samlede erfaringer med [X] hvor tilfreds er du så i alt? |
NPS: Hvor sandsynligt er det, at du vil anbefale [X] til familie, venner og kolleger? |
Aftaler og information |
[X] overholdte de aftaler, der blev indgået med mig |
Jeg følte mig velinformeret under vores samarbejde |
Medarbejdere |
[X]s medarbejdere er fagligt dygtige |
[X]s medarbejdere følger hurtigt op på mine henvendelser |
Produkter og rådgivning |
[X]s produkter har høj kvalitet |
[X] giver mig værdifuld rådgivning |
Afsluttende kommentarfelt |
Hvad er især godt ved samarbejdet med [X]? |
Hvad kunne eventuelt være bedre ved samarbejdet med [X]? |
Vi har skrevet en e-bog, som klæder dig på til at træffe strategiske og operationelle beslutninger på et faktabaseret grundlag.